17 września 2018 22:42 | Aktualności

Wspomnienie z wycieczki do Wrocławia

14 września 2018 roku szkolnego wróciliśmy z trzydniowej wycieczki do Wrocławia. Organizatorem wyjazdu była p. Szanser a opiekunami: p. Kupczyk, p. Machalski i p. Słomska.

Zwiedzanie zaczęliśmy od Panoramy Racławickiej. Ekspozycja zrobiła na nas ogromne wrażenie, ponieważ specjalne oświetlenie i dodatkowe rekwizyty powodowały, że widz nie mógł odróżnić gdzie kończy się, a gdzie zaczyna dzieło Styki i Kossaka. Podobne wrażenia wynieśliśmy po obejrzeniu wystawy, znajdującej się w Muzeum Narodowym. Tu na szczególną uwagę zasługiwała ekspozycja” Cudo-Twórcy” mieszcząca się na ostatnim piętrze muzeum . Wystawa ta prezentuje świat stworzony rękoma człowieka, powstały w jego umyśle i wyobraźni, a następnie zmaterializowany. Podczas zwiedzania udało nam się przenieść w przeszłość, jednak z wyraźnymi odwołaniami do znanej codzienności. To niezwykła okazja.

Następnego dnia pojechaliśmy do Zoo. Tu oczywiście największe wrażenie zrobiło na nas Afrykarium. Podziwialiśmy: ryby raf koralowych, hipopotamy, żółwie, płaszczki oraz różne gatunki niezwykłej roślinności tropikalnej.

Wieczór spędziliśmy w sposób szcze-gó-lny!!! W teatrze obejrzeliśmy komedię w reżyserii Wojciecha Dąbrowskiego „Damski biznes”. To przezabawna opowieść o dwóch kobietach próbujących znaleźć swoje miejsce w ekskluzywnym świecie mody. Dobra gra aktorska i zabawnie uknuta intryga spowodowały, że w czasie spektaklu „ zrywaliśmy boki”.

Ostatnim etapem naszej podróży była wizyta w Hydropolis-centrum wiedzy o wodzie. Tam dzięki multimedialnym technologiom, interaktywnym instalacjom poznaliśmy fascynujący, podwodny świat.

Wrocław to miasto, które ma niepowtarzalny urok, dlatego zawsze będziemy chętnie do niego wracać. Jesteśmy wdzięczni, za to że udało nam się zobaczyć jedno z najpiękniejszych miast w Europie.