SMART Szkoła!

 

Nasza szkoła jest SMART!
Na przełomie maja i czerwca w II LO w Tczewie zawitały gry planszowe, udostępnione w ramach udziału szkoły w programie "Szkoła jest SMART!" Uczniowie mieli okazję poznać gry planszowe takie jak: Quarto, Quoridor, Quawale, Pylos i Quixo z serii Gigamic firmy Iuvi Games.
Gry te służą rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, współpracy oraz kreatywności, pomagają w rozwijaniu umiejętności budowania strategii rozwiązań, ćwiczą percepcję wzrokową oraz wyobraźnię przestrzenną. Uczniowie byli bardzo zaangażowani, a ich entuzjazm potwierdził, że gry planszowe mogą być skutecznym narzędziem dydaktycznym. Współpraca podczas rozgrywek sprzyjała integracji klasy i rozwijaniu umiejętności interpersonalnych, co jest szczególnie ważne na obecnym etapie edukacji.
Udział II LO w programie „Szkoła jest smart” był inspiracją do dalszego wykorzystywania gier planszowych, jako skutecznego narzędzia edukacyjnego. Jesteśmy przekonani, że doświadczenia zdobyte podczas tego projektu, uczynią nasze zajęcia jeszcze ciekawszymi i bardziej angażującymi dla uczniów.
Dziękujemy za możliwość udziału w programie!

 

Opublikowano: 12 czerwca 2025 07:23

Kategoria: Ogłoszenia

Zdjęcia:

Wyświetleń: 61

Wszelkie prawa zastrzeżone © II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie

Realizacja: Superszkolna.pl